Perlu Ke???

Friday, October 26, 2007

Adoi aku menci btl dgn org2 yang suka memaksa nie...
Ade ke undang-undang yang kita kena update blog tiap2 hari...
Gila ke apa...
Bkn semua cerita dalam life kita kena cerita kan...
sometimes something have to keep on us alone isn't it...
As result x de la cerita handeak dicerita dalam blog kan???
So what the point to update blog when u have nothing to talk about...
Juz let me update blog when i need to update not becoz some ask me to...

Second is someone yang marah sebab aku x sapa dia dalam myspace...
Hello...
Why should i greet every people on my myspace...
gile ke apa...
Bkn skit org yang online aku nak sapa...
Beside i got more work to do beside to sapa yhe person who online...
Kalu nak beramah mesra ngan aku juz comment or sent message...
X payah la kata aku ni sombong ke apa...

third org yang cemburu x tentu pasal...
perlu ke cemburu aku kenal ngan ramai org...
ape kes ko nak tahan aku dari kenal dgn org lain...
mengalahkan kekasih aku lak...
kekasih aku pun suh aku berkawan dengan ramai orang...
ni ko yang xde apa2 hubungan ngan aku lagi lak nak menjeles pekebenda...
more worse he is a guy...
huh....

PERLU KE????

0 iMPiaN: