Angin Malam Di Kuala Perlis

Sunday, October 28, 2007

hari ni ntah kenapa kusut sesgt kepala aku nie...
banyak benda yang tiba2 terpikir...
Hingga pada satu ketika tepat jam 8...
aku mengambil keputusan mengambil kunci kereta ku...
Tanpa membicarakan arah tujuan ku kepada housemate ku...
Aku menghidupkan enjin kereta...

Secara jujurnya pada ketika itu aku sendiri tak tahu arah tujuan ku...
Aku hanya merayau tanpa arah tujuan...
Akhirnya aku mengambil keputusan untuk melalui highway...
highway kot la...
tp had laju x mcm highway pun...

Waktu malam di highway tu tiada banyak sgt kereta...
Aku apa lagi menekan minyak hingga aku sendiri x sedar aku telah melepasi mana2 had laju di dunia ni...
hmmm biarlah...
to be honest dengan berbuat demikian aku rasa sedikit lega...

Aku teruskan perjalananku hingga ke akhir lebuh raya tersebut iaitu Kuala Perlis...
Angin yang sejuk membuat aku mengambil keputusan untuk berhenti seketika sambil menikmati angin malam...
Namun melihat keadaan sekeliling ku yang penuh dengan couple membuat aku mengambil keputusan untuk blah sebab keadaan seperti itu bisa menggamit kenangan terindah ku dahulu yang mungkin payah untuk ku nikmati kembali...

Aku memulakan semula perjalanan ku melalui arah jalan yang sama tapi dalam arah bertentangan... tujuannya: balik la.. dh lama sgt aku keluar nie... Buku harus dibuka semula...

Sekian... cerita malam ku... cerita merealesak kekusutan malam...

p/s: Ntah apa2 la aku cerita nie kan??? benda nie pun nak cerita ke... hihihi

1 iMPiaN:

yum said...

adoiii...dh xtau nk tulis apa la tu...

reply to ur comment on my blog:

"smpai mati aku xlupa.bukan ttg sebulan lg neh.tp ttg 3bulan yg kami lalui.huhu...perasaan tu pon ada lg.dush!!adoih..."