Kebahagian Dalam Kekalutan

Tuesday, October 02, 2007


Tanda Cinta AKu dan Dia yang tertulis "I Love You Forever"


Minggu ini adalah minggu yang boleh dikatakan minggu paling sibukku dalam tahun ini...
Setakat ini dah 40 jam aku tidak tidur demi untuk menyiapkan segala kerja yang perlu disubmit...
Antara kerja yang perlu dibereskan dalam minggu ini adalah
  • E-Commerce: Compuland: Sistem & Report
  • TechnoPreneurship: Presenation dan siapkan blueprint
  • IT Project MAnagement: Project Plan Report
  • Project Paper/Tesis: Project Proposal Presentation(Berjaya dengan cemerlang)
  • Semua kerja2 berkaitan..
Sememangnya aku kurang rehat...

Tapi ini aku macam seolah-olah tidak memikirkan soal penat selepas aku memperoleh suatu yang aku rindu sesangat. Me Love hari ini telefon aku masa aku penat sesangat. Mulanya aku tak perasan no sapa sebab dia guna no telefon pejabat sebab dia baru je kerja kat company baru (as Manager). Tapi bila aku dengar suara dia bagaikan semua keletihan aku hilang. Suara yang aku rindu sesangat. Tahu-tahu sajalah.. Aku di Arau belajar dan dia di Kuala Lumpur bekerja.. Lama sangat aku tak jumpa dengan dia..

I really miss that voice so much...

Tapi dia telefon sekejap saja sebab masa dia telefon dia terima panggilan dari handphone dia.
Nak tak nak aku perlu hentikan perbualan antara kami. Tapi yang aku sedih aku tak sempat nak mengucapkan I Love You pada akhir panggilan tersebut.

Cakap pasal dia teringat pulak dekat anak-anak dia (bakal anak tiri aku.. hihihi). Lama jugak diaorang tak jumpa dengan Pak Cik Mie diaorang nie... Aku pun lama tak jumpa dengan diaorang.

4 iMPiaN:

Joey said...

cincin yang menarik...

wonder when i will get ring on my finger....huhuhu

you know...sometimes it's hard to confess love

That's why I ain't find someone yet....

Expressing love is something that I did not know how...

Unknown said...

maybe someday u will find one and brave enough to say i need u to be my love..

kevin christ said...

adik.. pasti akan tiba waktu yang sesuai... sweetnyer... x sabar nak jumpa anak tiri katenyer... hehe

Unknown said...

mestilah.. diaorg rapat dengan aku tau... tapi skrg sejak duk jauh nie jarang dh jumpa...