@ work

Saturday, December 06, 2008

Hi...Jumpa lagi...hehehe.. ape ke demam aku nie tiba2 nak update..sebenornye aku kat office lagi nie which is 3.26 pm (new York) now or 4.26am in Malaysia.Bukannye ape...tengah kebosanan gile nie....sume kerje dh setel sejam lepas aku masuk keje.nak surf internet pun suma dah surf...
Ni la masalah kalu keje ngan company USA.Diaorg nie bila time2 jumaat or nak dkt2 public holiday mesti cam malas je wat keje.kesannya aku pun xde keje skali la...
untungnye makan gaji buta.yang x bestnye... bosan tahap gaban...kawan gosip aku si ayu lak cuti adik dia nak tunang lak...dia ntah la... bila la mamat jordan/arab/mana ntah... nak pinang dia.kalu dia buat kat jordan nue... aku mintak2 la dia tanggung aku utk g kenduri kat sana... hehehe
sebenornye update blog nie sambil2 tgk keliling.. takut2 terjantoi ngan bos2 besar aku...kalu kantoi hbs la aku...tp rasanye banyak kali dh kantoi...kalu masa mula2 masuk dulu kena marah la jugak.skrg nie diaorg macam dh ok dh...the way they treat me pun dh beza gila..skrg mesra hbs... naik segan lak aku.ye la.. the most handsome ang youngest bachelor in here... hehehe.. angkut bakul sendiri nampak...
hmm... x sabar rasa nak balik kg...ptg jap lg sampai la.kejap je KL-Alor Star...45-60 minit je...hehehe..naik flight ar...malas aku nak drive..letih beb...beside my mum sponsor the ticket so it not a problem la...hehehehai gaji dh banyak pun.. tiket kena sponsor lg ke...huhuhu...nak wat camna kan...my mum golden boy (hehehe.. anak emas la)apa lagi ye aku nak melalut...
hmm... kontrak aku hbs bulan dpn...tapi rasanya bersambung kot...mana lagi diaorg nak cari org yang blh buat dua keje dgn hanya bayaran utk sorg...
aku bkn ape... dlm ekonomi skrg nie kena la tmbh security skit ngan job nie...cuma aku heran dgn beberapa org dlm company nie... buat keje mcm bapak diaorg punya company... padahal... satusen pun xde saham bapak diaorg..tapi buat keje.. ya allah... ikut suka hati je... salah dh la berlungguk...tipu report la... tinggal je keje ikut suka la...hai.. tau la bos korang tu same kaler ngan korang tapi takkan la melampau sampai tahap mcm tu...
hmmm... k lah... chow dulu...dah x tau nak tulis apa...any way... selamat hari raya aidil adha...

0 iMPiaN: