Pelik

Friday, November 28, 2008


Aku rasa sering jugak aku nasihat orang supaya tidak menjadi orang ke tiga dalam mana-mana perhubungan pun.namun hakikatnye aku sendiri tidak boleh lari dari menjadi orang ketigamakin dijauhkan makin hendak dekat.sedangkan mulut ini berbuih menasihatkan insan lain.tapi aku tidak mampu menasihatkan diri ini.



jika tidak masakan hari ini aku mati-mati membencinya, namun esok terserlah keinginan aku untuk bersamanya kembali.kenapa tidak sahaja aku tetapkan pendirian bahawa aku seharusnya hanya seorang dalam dirinya atau sahaja aku berundur.bukan tak pernah aku cuba lari.namun pelik makin cepat aku larikan kaki ini, semakin dekat aku kepadanya.seolah-olah aku hanya berlari kepada treadmill. larian yang secara fiziknya tidak berubah kedudukan.
pelik-pelik...


1 iMPiaN:

Kyu Latiff said...

ala ciannyer...
dh byk kali rasanya hg sebut pasal benda ni.hahaha...
tag blog aku...
www.diva-lavida.blogspot.com