nak cari keje lain la...

Monday, December 22, 2008

skrg dlm proses nak cari keje lain...
kalu blh nak cari keje yang betul2 dkt dgn hati...
huhuhu
leh...
bkn keje skrg x ok...
ok je...
masalah dia duble standard sgt...
mmg terserlahlah double standardnyer
aku n kawan2 aku bawah agensi ni dilayan cam anak tiri je rasa...
walaupun gajinyer ok...
tp rasanya peduli apa ngan duit kalu hati x puas kan...
tp dalam cari2 xde pun yang memanggil...
aduhai...

3 iMPiaN:

Kyu Latiff said...

rezeki kat comp tu lg kot...
n kena faham la situasi skrg...
xramai comp nk amek employee skrg..

Unknown said...

amboi ngate org... yang hang selambe je berenti keje kat maybank ape kes...

Kyu Latiff said...

aku ngate kewww....
aku kata rezeki hg kat c2 lg...
aku benti sbb aku xsuka...
n im not ready to be employed
hehehe...