Bayang-bayang Kasih

Saturday, April 12, 2008


Aduh kenapalah diri ini...
kemana sahaja bayangan sayangku muncul di mana-mana...
jika tidak aku teringat sekalipun kemunculan orang-orang yang ada kaitan dengan dia kerap kali membuat perasaan kembali terbuai pada rindu yang amat mendalam...
telah aku cuba untuk mensibukkan diriku supaya fikiranku tidak hanya terarah padanya...
namun apabila ku telah melupakannya...
muncul pula insan yang ada kaita dengannya..
ya.. dia bukan kekasih sayangku..
tapi aku kenal dia melalu sayangku..
jadi masakan aku bisa melupakan kisah tersebut...
akibatnya bayang kasihku mula kembali bersinar dalam diri ini...
Aduh... suatu penyiksaan...
tambhan pula... ini adalah semester terakhirku...
bagai mana harus aku menumpukan pada pelajaran ini jika dalam fikiran ku hanya dia...

1 iMPiaN:

Tirai Hidup said...

adik jangan angau sangat....
akak angau tak per sebab akak dah besar...hahaha
adik mie kecik lagi..rotan kang!!!
hahhahah...terima kasih masuk blog akak...nice knowing u..
akak faham angau tu macamana..
susah ooo...mainyak susah maa!!!