Aku... TIGA

Thursday, April 17, 2008

Dia...
insan yang selama ini kau sayang..
insan yang selama ini kau cinta...
insan yang selama ini ikhlas padamu...

namun
kebahagian yang dulu adalah milikmu berdua kini
bertiga...
hanya kerna aku...
aku insan ke tiga yang mengganggu kebahagiaan miliknya...
aku insan ke tiga yang mengganggu cintamu padanya
aku insan ke tiga....

aku sedar kedudukan aku dalam dirimu
namun mana mungkin aku bisa padam cinta ini..
hanya ketika mengetahui kamu adalah miliknya dulu...
cinta aku masih mendalam
kerna aku tahu cintamu padaku amat mendalam
walaupun kasihmu kini TIGA....

3 iMPiaN:

Anonymous said...

Hello. This post is likeable, and your blog is very interesting, congratulations :-). I will add in my blogroll =). If possible gives a last there on my blog, it is about the Celulite, I hope you enjoy. The address is http://eliminando-a-celulite.blogspot.com. A hug.

fermentas said...

hi salam kenal. pertama kali menjengah rumah saudara. - amar-

Alex Madina said...

blog awak menarik.