Kita Hanya Mampu Merancang

Sunday, November 11, 2007

Hai penat2 aku rancang nak bercuti ngan ayang aku terpaksa lak tunda..
sebabnya...
Aku kena tolong papa kat company..
ye la...
pejabat kekurangan org sebab salah seorng pekerja papa berhenti kerja...
So nak tak nak aku kena la tolong papa...
Walaupun berat aku kena ambil kira jugak soal pejabat tu..
ye la..
Nak tak nak lps nie aku jugak yang nak kena handle..
aku juga yang akan own that company...
So untuk menjaga kepentingan syarikat aku rasa ada baiknya aku korban seketika waktu keseronokan aku nie...
walaupun berat hati ku ini
aku terpaksa juga akur...
walaupun hakikatnya aku hanya jumpanya hanya dalam masa 2 jam selama 4 bulan lps nie...
hmm..
what to do...

2 iMPiaN:

kevin christ said...

adik besabar je la yek...

akupunyahal said...

tak apalah kan.. there is always another time...