i'm not sissy

Sunday, November 04, 2007

Plz dont ever call me sissy or give me a sissy name or what so ever..
coz i'm nor sissy...
i'm 100% a man....

Juz becoz my name is Adik and some of my blogger friend are gay @ lembut x bermakna aku harus lembut ok...
for me either lembut or x lembut x de masalah nak berkawan dengan aku asalkan dia ikhlas nak kawan dengan aku...
lagipun mereka pun manusia juga...
kenapa pula kita nak sisihkan diaorg kan...

tp x bermakna korang perlu judge me as a sissy...
plz i really hate that...

p/s: kepada mana2 pihak yang terasa aku mintak maaf... Aku kena mention coz aku x nak org salah anggap... Tapi aku xde masalah nak kawan dengan sapa either korang lembut, keras. gay, str8 or bi... girls or man... coz we're still human right juz our orientation different.
peace all...

3 iMPiaN:

fred said...

yups deik!!!

aku sokong hang,
xkire sape pon jua mereka..

manusia tetap akan dpt hak mereka as manusia..
tul x??
kemanusiaan n keperimanusiaan..
huhuhuhuh

Unknown said...

ya betul...
pamdainya..
hahaha

TT said...

Well said.