dh bersawang gamaknya...

Thursday, November 22, 2007

Adoi..
ntah kenapa dua tiga minggu nie aku rasa mcm malas je nak menghupdate blog aku nie...
nak kata xde cerita ade je..
juz cerita itu terlalu peribadi untuk aku luahkan...
biar saja aku simpan dalam hati ini...

lagi satu aku mmg bz yg teramat dengan tesis aku tu..
lagi satu komp aku buat hal...
terpaksalah aku pakai laptop adik aku..
tu pun time dia x pakai...

cuti ni mcm x bercuti je aku rasa
banyak sgt kerja yang hendak diselesaikan..
kerja universiti la, kerja pejabat la...
adoi penat pun teramat rasanya...
hihihi

xpe...
better this way..
dr aku mengelamun sorg....
hmmm...

ok lah aku akan cubat utk mengupdate blog ini selalu...

oh ya...
aku akan upload gmbr aku pergi Majlis santapan Amal Darussolihin..
antara kenamaan yang ada adalah sultan kedah dan Datuk (Datin seri) siti Nurhaliza...
tapi kena tunggu skit masa lagi la sbb bkn kamera aku yang dipakai..
majlis itu aku pergi atas nama company aku,
x pyh la aku sbt berapa byk yang diderma utk meja...
nanti hilang lak pahalanya...
tp yang pastinya siti nurhaliza merupakan penderma terbanyak dengan sebanyak rm40 ooo. wow

0 iMPiaN: