sakit hati, bengang, jeles...

Wednesday, February 04, 2009

sakit hati, bengang, jeles...
pada benda yang x perlu.

ari nie tertengok gambar sorang artis ngan kawan aku.
tiba2 je bengang.
bukan sbb kawan aku dpt tangkap gmbr dengan dia.
tp artis nie satu ketika pernah ada hubungan dengan cygku..
so x pasal2 bila aku tgk gmbr tu teringt benda lama...
benda yang patut dh lama aku lupa...

tgk gmbr tu buat darah aku menyirap...
tp padahal... bukan gmbr ngan cygku...
tp ntah la napa...
perasaan jeles melampau nie masih ada...
dunno lah

2 iMPiaN:

Anonymous said...

ermm
nape ek jeles...
semlm da dtg tgk aku game...
gembiranya aku..
tapi masa aku tgh game.
dia borak ngan org lain dengan mesranya..
sah.. mmg dia knl budak tu..
lps game aku duk blkg dia..
dia siap gurau ngan dak tu..
aku trfkir da dtg nk jumpa aku ke bdk tu
aku cemburu
aku sakit ht

Anonymous said...

sbnarnya, hang bukan jeles psl dia... tp hang trecabar kelelakian hang, hang tak mcm dia, seolah2 hang tersisih. hang rasa tak dpt mcm dia...kot