Keliru

Thursday, February 12, 2009

Aku tengah keliru tengok senarai rumah-rumah nie..
sebenarnya aku tengah dalam process nak beli rumah.
ok not me but my mum.
sebab kalu ikut law tu rumah my mum since dia akan sain kontrak guaman nanti.
Aku dah shortlist banyak dah.
sekarang aku tak tahu nak pilih antara rumah satu tingkat berkembar or dua tingkat tapi lot tengah.
ikutkan aku aku nak cari corner lot or berkembar yang dua tingkat tapi xde la pulak...
adoi payahnye...

lepas nie berpindah lagi la aku....
tapi xpe... x yah bayar dah... hehehe

5 iMPiaN:

Ejaylicious said...

mmm...susah gak kan nak buat pilihan rumah idaman....

Unknown said...

tu la.. mengalah nak pilih menantu dah nie

Anonymous said...

hang dpt dah umah tu...cme aku tak dpt g lg. tak tau la...dpt masuk ke dak...

Unknown said...

bkn rumah aku tinggal skrg la... nie rumah sewa...
nie tgh cari lagi la

Anonymous said...

hei...byk nya umah. leh bg kt aku duk sebuah. leh gak aku bersantai hyjung mggu kat ctu..tepi tasik ke, bes gak