Happy Anniversary

Monday, June 02, 2008

hmm.. did i spell it right??? hehehe
bulan nie genaplah 2 tahun aku bersama dengannya
dua tahun yang penuh duri
namun duri itulah yang menjadi manisan yang mampu memalitkan senyuman tiap kali daku teringatkannya
23 June 2006
aku masih teringat saat ketika itu...
saat yang pada mulanya aku teragak-agak untuk bertemu dengannya
namun entahlah
mungkin ini dikatakan jodoh
aku tetap beranikan kaki ini untuk bertemu dengannya
pertemuan dua dalam satu
sambil bertemu aku juga mengambil peluang untuk ke tempat kerjanya
suatu tempat yang jika dilihat pada Master yang dimilikinya bagaikan langit dengan bumi
namun aku bangga dia seorang yang tidak kisah dengan apa situasinya asalkan ada rezeki
namun itu dulu
sekarang rasanya apa yang dikerjakan adalah setimpal dengan sijil yang dimilikinya
bukan lagi hanya untuk tatapan di dinding sahaja...

Walau apa pun
to E
I ALWAYS LOVE U SO MUCH

1 iMPiaN:

Kyu Latiff said...

wahh...
puitisnyer ayat...
mat bunga member aku ni
hikhik...