Mari Merepek

Tuesday, January 13, 2009

Bosan jugak ye tinggal rumah sorang-sorang nie ye..
tapi aku puas.at least i'm on my own..
apa aku nak buat pun takde orang nak amik kisah.
apa aku nak masak pun x payah nak pikir-pikir orang lain.
tapi masalah dia suma aku kena buat sendiri.
nak kena cuci rumah sendiri.nak kena bayar bil-bil sendiri.
nak kena beli perabot sendiri.gaji aku bkn byk pun...

hmm nak kena mintak biasiswa mak aku nie (bukan pinjaman.. sebab comfirm aku tak bayar balik punye)
ma...
boleh la ye....
ala....
kan projek banyak..
mesti masyuk banyak jugak...
(macam la mak aku baca blog aku nie)

hahaha...
teruk la aku nie...
bkn ank tolong business bapak aku...
nak tolong pelingkup lagi ada la...
diaorg suruh aku belajar bisnes suh take over company aku belajar it..
pastu terus lari Kl...
anak derhaka rupenye aku nie...

huhuhuhunak wat guane...
business bukan dalam darah aku...

bagi dekat adik aku je la...
diaorg lagi deserve....
diaorg pun belajar business....
so better company in their hand not me...
aku.. err amik keuntungan skit la...
kot2 ada syer skit2 kan... hehehe

till then adios again

0 iMPiaN: