Benci makhluk bernama wanita

Tuesday, March 25, 2008

Nampaknya perasaan beci aku terhadap insan bernama wanita semakin membuak-buak...
aku benci perempuan....
aku x tau apa masalah diaorg nie...
suka sgt bg masalah kat aku...
sekarang xde sekelumit pun hati aku terdetik untuk mencintai seorang wanita...

coz for me all girls are sucks.....
menyusahkan hidup....

6 iMPiaN:

akupunyahal said...

hmm napa tuh benci fomfuan?

Anonymous said...

woahh...that sentences really offensive for girls reader ..
it's okay to be different, but pls don't hate girls ..

have a nice day adik ..

Anonymous said...

biasanya, yg benci pompuan ni sbb diorang tu bukan lelaki bukan pompuan..dok tengah2. sorang yg aku tau tu, kununnya lelaki, tp mmg benci abis kat pompuan lbh2 lg yg ada boypren..diorang kata pompuan ni saingan sengit diorang.. diorang gak jeles dgn pompuan berkulit halus mulus sdgkan diorg tpaksa amek suntikan vit c & botox.. adakah anda di kategori yg sama?? hehe

Unknown said...

hahaha... kategori lelaki k.. xde tengah2... watpe nak duk tengah2... suma lengkap as lelaki... macho lagi... xde lembik2.... and pernah ade gf k...

jingger said...

beribu2 kali frust dengan perempuan eh? my mum said..apa yg kita paling benci..itu yg kita akan dapat..one day..jangan sampai adik yang terkejar2 sorang yg bernama pompuan..heheh..gd luck

inniakhofullah said...

salam..
knape benci perempuan??kan perempuan itu pelengkap lelaki?

ibu anta kan perempuan..

all haters are wrong....u will found somebody soon..the mrs right..
InsyaAllah..