Shoulder @ more???

Wednesday, September 19, 2007





Payah jugak ye jadi shoulder to cry on...
Orang selalu misundersatnding kan???

Hmmm... mesti korang blur kan apa la yang aku cakap kan nie kan???
k... meh aku nak cerita...
Aku ada seorang kawan(lelaki)...
Dia couple dengan seorang lagi perempuan nie.. (mula2 aku x knl sgt)...

N then later diaorg break...
N pompuan tu at first moment need my help sbb dia nk mintak mp3 dari aku..
Lepas pada tu aku mula la rapat skit ngan dia...
Lama2 aku jadi tempat dia luah apa suma perasaan rindu dia dgn kawan aku nie sbb dia still love that guy...
so aku sebagai pendengar yang baik dengar je la n bagi la sikit2 nasihat...
So, i admit aku sll kluar ngan dia.. tp juz utk teman dia...
tapi perbuatan nie telah disalah anggap...

Aku orang lain nampak sebagai perampas gf kawan sendiri...
ye la... maybe masa aku rapat ngan girl nie x sesuai kan..
tapi aku juz nak tolong dia...

tapi last2 aku lak yang kena...
aduh..

pedih woo dituduh penyebab perpisahan kawan sendiri..
tapi selamat kawan aku nie faham...
tapi dia pulak yang mendiam diri seribu bahasa...
lagi la org anggap lain...

hmm tapi benda tu dh lama...
bdk pompuan nie pun dh lama gi somewhere in malaysia wat praktikal..
so cerita nie ala2 suram skit...
tp still ada gak dgr..
aku pun mls nak lyn..
wat bodo je la...

6 iMPiaN:

Joey said...

laaaa...napa pulak ni...

hmm...biasalah kan....orang suka jaga tepi kain kita...

oklah..tak nak sentuh pasal hal ni...

aduiinaaa....dah berpunya rupanya adekkkkkkk...baru nak masuk jarum....wakakaka

Unknown said...

Mmg elok pun buat bodo... peopel are just plain thicko in terms of boy-girl relationship.. ingat kalau boy-girl, berkasih lah tu hoh? THICKOS!

Yang pompuan ni pun satu (maapkan mak sbb dia kawan uols), takke dia bagitahus emua orang yang uols nih kawan sahaja????

kevin christ said...

sian nye adik jadi bidan terjun nasib baik lah adik x berkapel ngan pompuan itew. camne la plak perasaan bf adik kang... oppsss... wakaka

Unknown said...

green.. mau kena lempangkah??
aku sekeh je budak nie tau...

kevin christ said...

ala. org gurau pun x leh. takpe la. orang g main jauh2 je lah. sape lah kite ni kan. penyebab banyak jiwa yang sedih lah katakan. x layak jadi kawan-kawan sape2 pun kan. bye... nice to meet u..

Unknown said...

ish ni ape kes nie.. sensitif sgt...